New Volkswagen R

New Volkswagen R

Volkswagen R se představením nového loga R vydává novým směrem. Jost Capito, generální ředitel společnosti Volkswagen R, k tomu říká: „Volkswagen R dodává značce Volkswagen emoce, které budeme v budoucnosti ještě více rozšiřovat a zintenzivňovat. Na strategické i provozní úrovni pracujeme na skvělých produktech a jedinečných zážitcích pro zákazníky.“

  • Volkswagen R představuje nové logo v souladu s novým směřováním značky
  • Budoucí design značky je definován čistým designérským stylem
  • První uplatnění na modelu Atlas Cross Sport R-Line v Severní Americe

Sportovní značka Volkswagen R zdobí v portfoliu modelů Volkswagen nejsportovnější verze, které poskytují svým majitelům adrenalinové zážitky při víkendových jízdách na závodních okruzích i veškerý komfort a bezpečnost pro rodinné využití. Modely R jsou od roku 2002 doma na závodních okruzích a kromě výkonných motorů nabízejí všestrannou využitelnost v každodenním provozu a decentní vzhled s vytříbeným stylem. Portfolio zahrnovalo kromě čtyř generací modelu Golf R také modely Passat R36, Touareg R50, Scirocco R a Golf R Cabriolet. V současnosti je kromě modelů Golf R1 a Golf R Variant2 k dispozici také nový T-Roc R3.

Symbolem dalšího vzestupu sportovní značky je nové logo R, které je modernější, čistější a purističtější. Nové logo R je redukováno na elementární prvky a může být
flexibilně používáno zejména v digitálních médiích. Nové logo R bylo vyvinuto v designérském centru Volkswagen. Tým Klause Bischoffa pracoval na novém logu R
společně s technickým vývojem a marketingovým týmem společnosti Volkswagen R.

Nové firemní logo se vyznačuje čistě vedenými tahy a zřetelně horizontálním uspořádáním s dynamickými křivkami. Výrazný zlom, tvořený jasnou diagonálou, umocňuje progresivnost značky. Dlouze protažené R zesiluje celkový dojem a vyjadřuje ambice značky Volkswagen definovat sportovní výkony a exkluzivitu budoucnosti.

Klaus Bischoff, šéfdesignér značky Volkswagen, vysvětluje: „R-Line dodává našim modelům atletickou eleganci. Díky mnoha důkladně propracovaným detailům využíváme veškerý potenciál jejich designu. Nové logo R-Line je značkou této estetiky a sportovnosti. Podobně jako nové logo Volkswagenu získalo na čistotě a šarmu v emocionálním světě naší značky.“

Jost Capito zdůrazňuje: „S novými logy pro modely R a R-Line přichází také nová orientace značky Volkswagen R. Celý náš tým intenzivně pracuje na novém designu značky i našich produktů a těšíme se na jeho zavádění v širokém měřítku, které nás čeká v nadcházejících měsících.“

Prvním vozidlem, které ponese nově navržené logo R-Line, bude Atlas Cross Sport RLine pro Severní Ameriku. Model, představený jako koncepční vůz na jarním autosalonu
v New Yorku, oslaví světovou premiéru 11. října 2019 v 16:00 SEČ.

1) Golf R – Spotřeba paliva v l/100 km: město 8,2 – 8,1/mimo město 6,6 – 6,5/kombinovaná 7,2 – 7,1; kombinované emise CO2 v g/km: 164 – 162; třída hospodárnosti: D.
2) Golf R Variant – Spotřeba paliva v l/100 km: město 8,2 – 8,1/mimo město 6,6 – 6,5/kombinovaná 7,2 – 7,1; kombinované emise CO2 v g/km: 164 – 161; třída hospodárnosti: D – C.
3) T-Roc R – Spotřeba paliva v l/100 km: město 9,5 – 9,1/mimo město 6,6 – 6,5/kombinovaná 7,7 – 7,5; kombinované emise CO2 v g/km: 176 – 171; třída hospodárnosti: D.